Kunstpauser - linocut

DKK 250.00

Brug kunsten som et åndehul - en kunstpause

Kunst kan være et lille break, både at se på det og at skabe det selv. Derfor har vi kaldt kurset Kunstpauser.

Gennem en række moduler ser vi på kunstens brugsværdi og anskuer kunst fra forskellige sider. Vi ser på det rum kunsten skaber og på udvalgte værker. Vi stiller os på den kreative side af værket, altså som skabere af egne linocuts, og endelig inviterer vi til en debat om den kreative digitale brug af nogle af kunsthistoriens store værker.

Værterne er galleristen Christine Stampe Frøsig og billedkunstner Yvonne Lundehøj.

• Vejledning i linocut

• Køber du et af eHøjskolens ekurser, bliver du samtidig inviteret til eHøjskolens gratis online events.

Tilmeld